menuordersearch
danauni.ir

جزوات آموزشی دانشگاه جامع علمی – کاربردی، گامی به سمت موفقیت ,

مشاهده سبد خرید

تومان
telegramwhatsupinstagram
خانم خوریان: 09306172360
۱۳۹۹/۳/۲۲ پنج شنبه
(2)
(0)
جزوات آموزشی دانشگاه جامع علمی – کاربردی، گامی به سمت موفقیت
جزوات آموزشی دانشگاه جامع علمی – کاربردی، گامی به سمت موفقیت

جزوات آموزشی دانشگاه جامع علمی – کاربردی، گامی به سمت موفقیت

آموزش مجازی جزو مواردی است که در سال های اخیر و با گسترش اینترنت فراگیر شده است و دانشگاه هایی وجود دارند که روند آموزش‌ آنها به صورت مجازی بوده و در این زمینه موفق بوده اند. آموزش مجازی این امکان را به افراد می‌دهد تا با بهره گیری از فضای مجازی، هزینه های تحصیل خود را تا حد زیادی کاهش دهند و از مزایای یک آموزش با کیفیت در بستر اینترنت بهره مند گردند. شرایط در آموزش مجازی به این صورت است که دانشجویان و اساتید با استفاده از نرم افزارها و شبکه های مجازی به صورت آنلاین از کلاس ها و جزوات آموزشی بهره مند می‌شوند و یک آموزش مناسب را دریافت می‌ نمایند. دانشگاه جامع علمی - کاربردی یکی از دانشگاه های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که از مزایای آموزش مجازی بهره برده است و بخشی از جلسات آموزشی خود را به صورت مجازی برگزار می‌کند. برای تکمیل فرایند آموزش در دانشگاه جامع علمی – کاربردی، دانشجویان  باید جزوات آموزشی دانشگاه جامع علمی - کاربردی را تهیه نمایند و در کنار آموزش های مجازی از آن استفاده کنند.

 

آموزش مجازی بهتر است یا آموزش حضوری؟

در حال حاضر، با شیوع بیماری کرونا و بسته شدن دانشگاه ها، روند آموزش متوقف نشده و  تمامی موسسات آموزشی، آموزش های خود را در فضای مجازی ادامه می‌دهند. دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز از آموزش مجازی برای ادامه ی روند آموزش دانشجویان بهره برده است. اما آنچه به دانشجویان برای داشتن یک آموزش با کیفیت کمک می‌کند، دانستن نکاتی همچون منابع امتحانی و سوالات آزمون متمرکز و سرفصل و ریز محتوای درسی است.  امتحان های دانشگاه علمی و کاربردی به صورت متمرکز و سراسری  برگزار می‌شود  و همین عامل باعث شده تا بسیاری از دانشجویان این دانشگاه  به دنبال جزوات آموزشی دانشگاه جامع علمی - کاربردی و سر فصل و ریز محتوای درسی باشند. هرچند آموزش مجازی نمی‌تواند جایگزین مناسبی برای آموزش حضوری باشد و ایرادات و اشکالاتی نیز دارد ولی در شرایط بحرانی می‌تواند به ادامه تحصیل، تحقیق و پژوهش کمک کند. در این متن با محوریت آموزش در دانشگاه علمی کاربردی و آشنایی با جزوات آموزشی دانشگاه جامع علمی - کاربردی به معرفی هرچه بیشتر آموزش مجازی پرداخته و منابع و سایت هایی را معرفی میکنیم تا فرایند آموزش مجازی بهتر و متعادل تر شود و اکثر دانشجویان بتوانند از آن بهره ببرند.

 

 

جزوات آموزشی دانشگاه جامع علمی- کاربردی

ضرورت فراگیری آموزش از طریق مجازی

به طور کلی دانشگاه ها و موسسات آموزشی از آموزش حضوری استفاده میکنند ولی گاهی شرایط غیرطبیعی مثل بیماری کرونا ایجاد می‌شود که این  شرایط امکان آموزش حضوری را از افراد می‌گیرد و ناچارا دانشجویان برای ادامه روند آموزش به سمت آموزش مجازی سوق داده می‌شوند. دانشگاه جامع علمی و کاربردی نیز برای ادامه روند آموزش خود در شرایط کرونا از آموزش مجازی استفاده می‌کند و برای دانشجویان خود بستری را فراهم نموده تا بتوانند با آموزش مجازی با کیفیت از عهده آزمون های متمرکز دانشگاه جامع علمی کاربردی برآیند و در این زمینه موفق باشند.

اهمیت دسترسی به جزوات آموزشی دانشگاه جامع علمی - کاربردی
بعد از برگزاری جلسات آموزش مجازی در دانشگاه علمی - کاربردی و آموزش مباحث مختلف به دانشجویان، نوبت به برگزاری آزمون های متمرکز دانشگاه جامع علمی - کاربردی می‌شود. آزمون های دانشگاه به صورت هماهنگ و متمرکز برگزار شده و برای موفقیت در این آزمون ها بهتر است دانشجویان به سرفصل و ریز محتوای درسی و منابع امتحانی و سوالات آزمون متمرکز دسترسی داشته باشند تا فرایند آموزش را با موفقیت پشت سر بگذارند. دسترسی به جزوات آموزشی دانشگاه جامع علمی - کاربردی بهترین راهکار برای برطرف کردن ایرادات و اشکالات به وجود آمده در فرایند آموزش مجازی است و میتواند به افراد در کسب اطلاعات و آگاهی در دروس مختلف این دانشگاه تاثیرگذار باشد. جزوات آموزشی دانشگاه جامع علمی - کاربردی در شذایطی که بسیاری از افراد از سیستم آموزش مجازی ارائه شده توسط بسیاری از دانشگاه ها گله مند هستند و به خاطر رویارویی ناگهانی با این فرآیند آموزشی اکثراً انتقاد ها و اشکالاتی به آن وارد می‌دانند، می‌تواند کمک کننده و تاثیرگذار باشد.

 

دانایونی دانلود pdf جزوات و سوالات امتحانی دانشگاه جامع علمی-کاربردی)

 

جزوات آموزشی دانشگاه جامع علمی – کاربردی

جزوات آموزشی دانشگاه جامع علمی - کاربردی شامل چه مباحثی است؟

جزوات آموزشی دانشگاه جامع علمی – کاربردی، جزواتی کامل برای موفقیت در دروس دانشگاه علمی و کاربردی هستند و منطبق بر آزمون های متمرکز این دانشگاه طراحی شده اند. جزوات آموزشی دانشگاه جامع علمی -کاربردی با توضیحات دقیق و مناسب، کلیه مباحث درسی را پوشش داده و ایرادات و ابهامات ممکن را برطرف می‌کنند. همچنین این جزوات شامل سرفصل و ریز محتوای درسی و منابع امتحانی و سوالات آزمون متمرکز می‌باشند. وب سایت دانایونی یکی از وب سایت های کامل در زمینه ی ارائه ی جزوات آموزشی دانشگاه جامع علمی – کاربردی است که شامل کلیه رشته ها و مباحث این دانشگاه بوده و محتواهای مفید این وب سایت می‌تواند  برای موفقیت در آزمون های متمرکز دانشگاه جامع علمی و کاربردی موثر باشد.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

5 نظر
جستجو
logo-samandehi
گفتگو را شروع کنید
سلام! برای چت در واتساپ بر روی یک پشتیبان کلیک کنید